reklama

QUERYEN - Keď sa z názvu kapely stane pseudonym interpreta

Možno to poznáte i vy: máte kapelu, možno nejakú partiu. Časom sa zloženie osôb mení: niekto príde, iný odíde. Neskôr sa časť odídených môže vrátiť, či už iba na skok alebo nastálo. Preto neustále nacvičujete to isté dokola, lebo tí, čo sú noví nevedia starší materiál a tí, čo tu už boli nepoznajú ten nový. Časom to začne liezť na nervy snáď každému, kto sa s tým už niekedy stretol.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

A preto - súc zakladateľ a frontman kapely v jednej osobe - povedal som si jedného dňa: STAČILO!

Už ma nebavilo neustále hľadať náhradu, neustále riešiť rovnaký neriešiteľný problém s dochádzkou na skúšky, nebavilo ma deliť sa o plody výhradne mojej práce (som výhradný skladateľ hudby a textov a zároveň aranžér a producent daných piesní) s niekým, kto o to v podstate ani nestál a len sa priživoval, keď bolo na čom, a bol zalezený a bez záujmu, akonáhle nebol vo svetlách reflektorov, nekoncertoval - česť výnimkám (ahoj Miki).

Prestali ma baviť všetci tí, ktorí sa nijak nezapájali do tvorivého procesu komponovania, ktorí nijak významne neprispievali k obohateniu soundu kapely...a ktorých v konečnom dôsledku vlastne k ničomu ani nepotreboval.

NEMUSÍM BYŤ PREDSA STOJ ČO STOJ KAPELA, môžem byť interpret nesúci NAZOV KAPELY - Queryen!!!

Prečo ma toto nenapadlo už skôr? Spel som k tomu temer rovných 10 rokov a posledné 2 - 3 som v absolútnej pohode a sústredím sa výhradne na kompletizáciu materiálu na debutové CD. Áno, čítate dobre: trvá to už skoro 3 roky, čo je inak celkom príznačné pre moju pomalosť podmienenú dôrazom na detail a puntičkárstvo. Dávam si na tom setsakramentsky záležať ako na zvuku tak i výbere skladieb, lebo verte, že za cca 13 rokov existencie je z čoho...a dúfam, že ten enormný čas ktorý si na to dávam bude neskôr na samotnom CD v konkrétnych piesňach i počuť.

Preto ak všetko pôjde ako má a z prísľubov neostanú len povestné sľuby, tak CD "Queryen - mag.NET" vyjde v Čechách u "svetového vydavateľa" akonáhle dokončím všetky tracky...z potrebných 13 piesní je vo finálnej fáze do dnešného dňa cca 11.

Tak ak chcete, držte palce nech mi to netrvá zas ďalší rok...lebo už ma to tiež začína srať.



Miloš Plank

Miloš Plank

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

(*1975) Profesionálny FLASH webdesignér-developer, dadaista, frontman kapely Queryen, člen formácie PARCHANTI, majiteľnahrávacieho štúdia, zástanca AA teórie, nadšenec a profesionálny "servisák" PC (SW)...mám pokračovať, hm? :-) Zoznam autorových rubrík:  KAČ - V džungli ZOOnekonečnaNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu