reklama

SLONOLET A STONOŽKA

dadaistická rozprávka č.13 (cca. 1993-4) z virtuálnej knihy KAČ - V džungli ZOOnekonečna

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

  Slonolet, stonožka a obuvník prezývaný stonožka. „Teraz očúvaj.“ „Čoje?“ „Ha-ha.“ „Kunšprik...do pičic, čo to je? Tak zostanú čerstvé aknušprik...do prčic: 'zalc', to je néčo slané. Ked 'backen' je péct,potom je to vypečené.“ „Ukáž...“ „Ukazuval som, ked som bol malí!“ „Aleukáž, čo to máš?“ „Né, ukazuval som, ale teraz už né...že namístoFrankfurt, že Franklštein, že to je hlavné mesto S.R.N.“ „Ty si malcalebo malomocný vajcomel?“ „Mastný francúz any za 20 korún, any za 50halírov - pójdem sa prejst na cajgli.“ „A kam?“ „Nevím, nejaké kolečkosi dám, aby som sa preluftuval, lebo ma voláko drbe hlava.“ „Ajslonolet je jak hlava bez prívesu - že zelený jak madová z tvarohu aešče k temu s orechámi.“ „Šak ale to si povedal úplne zle a ešče k temuze zátačky!“ „Eščeužibaaž? Ked sa zahreje nóž nad ohmnom, tak sa zbavíšeckých dlžób - siedmy osyn ôsmeho sveta, to je jak Austrália!“ „Vy stesi založili firmu 'Ako utopiť dr. Brezinu'? To je firma - súkromnépodnikanie!“ „O kolkej si stalos dnes rános? Í, nový štýlos...to je jakšpanélčinos - španélčinos sme vymyslelos!“ „No podme robit, pod!“ „Eščenemáš tos? A bude dostatočne dlho špk?“ „Nesnežos a ty si nalyžiarskos závodos alebo zájazdos - a napíše obidve, jako by aj pišatvedzel.“ „Včera som stretol jeden zuch. Povedal...neviem, čo povedal.“„Neská som stretlos dvoch frajeros a povedala som im adios, lebo dávalimálo markos a já pod pectos nejdos!“ Láskykvetos a traja mušketierosuzavreli koalícios o vzajomns úctos a nebehaní po hranicochs. „Čo mitolko šušuš do mojho uchuš?“ „No, šak som cichos, hms.“ „A tutos?“„Hentos dobros, hentos též dobros...móžos!“ „To jak s mačku si se mnuvyprával alebo jak s hrochom!“ „Pémeš tutoš - teraz tento funky-funko.“„Dostos, dostos...normálne sme dobros - lúbiš kosososos?“ „Že nelúbim,to je pre mna kosobŕ.“ „Utekalos by sos - on obalujos a chudnošs.“ „Víšo tom, že ktoré hodziny ukazujú dva krát denne presný čas?“ „Né.“ „Tý,ktoré sa plazá po chrbte - idem sa ich spýtat, že či sa dá cenzúrapodplacit. No, tak ahój, Maruš!“ Čiže tam, dze nyšt neny, tam any nyštnemajú a nevedzá any varit a že nohy majú za ušáma a místo nosa cencúlmajú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 

Miloš Plank

Miloš Plank

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

(*1975) Profesionálny FLASH webdesignér-developer, dadaista, frontman kapely Queryen, člen formácie PARCHANTI, majiteľnahrávacieho štúdia, zástanca AA teórie, nadšenec a profesionálny "servisák" PC (SW)...mám pokračovať, hm? :-) Zoznam autorových rubrík:  KAČ - V džungli ZOOnekonečnaNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu